V životě jde o víc než o VOLVO a proto ho řídíte.
Volvo C70



Automobilka Volvo přichystala pro model C70 hned několik motorizací. V nabídce je trojice motorů – 2 vznětové motory a 1 zážehový agregát. Oproti jiným vozům švédské automobilky je to poměrně chudá nabídka, ale i tak dostačující.

Nafta:

  • D3 (150 k)

  • D4 (177 k)

Pro milovníky nafty jsou k dispozici dva motory – D3 a D4. První zmíněný má výkon 150 koní a jde o pětiválcový diesel přeplňovaný turbodmychadlem. Díky sofistikované technice nabízí motor ideální kombinaci nízké spotřeby paliva a dostatečného výkonu. Nemusíte se tak bát, že vaši peněženku vycucne motor pokaždé, co si vyjedete na projížďku po okolí. Pro ty, kteří chtějí mít všechno ve vlastních rukou je připravena šestistupňová manuální převodovka. Pokud si však řidič chce maximálně užít jízdu prosluněnou krajinou se staženou střechou, tak by měl zvolit automatickou převodovku Powershift.

Druhý naftový motore je označovaný jako D4 a má výkon 177 koní. Stejně jako u menšího bratříčka (motoru D3) se jedná o pětiválcový turbodiesel. Výfukové potrubí motoru je osazeno samočisticím filtrem pevných částic. Nemusíte se tak o nic starat a můžete si pohodlně užívat jízdu. V nabídce je tento motor s šestistupňovou manuální převodovkou, nebo pětistupňovou automatickou převodovkou Geartronic.

Benzín:

  • T5 (230 k)

Nejvýkonnější pohonnou jednotkou v nabídce je zážehový motor T5. Jeho vysoký výkon (230 koní) je kdykoliv připraven vystřelit vpřed vaši C70. Pod kapotou je ukryt pětiválec přeplňovaný turbodmychadlem – motor je naladěn poměrně ostře, takže sportovní jízdě nic nebrání. Variabilní časování ventilů zlepšuje kultivovanost chodu motoru a hlavně zlepšuje efektivitu motoru – to znamená nižší spotřebu a menší množství vypouštěných výfukových emisí.

Pokud si chcete užít maximálně výkon motoru, tak dejte přednost šestistupňové manuální převodovce – vše tak budete mít ve vlastních rukou. Jestli se ale chcete soustředit pouze na volant a řezání zatáček, tak si vyberte pětistupňovou automatickou převodovku Geartronic. Byl by však hřích si pořídit tak silný motor a nechat ho ovládat elektroniku.



Design by 3sixty | 2024